fredag 30. juni 2017

Greetings

Hei!

I dag skal jeg vise dere et kort laget i mixed media stil hvor jeg har brukt stempel fra Stempelglede. Kolleksjonene heter "Steampunk Journey" og "Post Card from Paris". Det er utrolig gøy å leke med sprayer, sjablonger og maling. Jeg føler meg ikke helt trygg på stilen enda, men koser meg allikevel og velger å vise dere kortet uansett ;-)

Hovedmotivet er hentet fra "Steampunk Journey" kolleksjonen. Har stemplet tilfeldig rundt på det øverste panelet med et av stemplene fra "Post Card from Paris" kolleksjonen. Frimerket nederst til venstre er fra samme kolleksjon.

Fullsizeoutput_2d8f

Fullsizeoutput_2d94

Fullsizeoutput_2d93

Fullsizeoutput_2d92

Ellers har jeg brukt mønsterark, blomster, sprayer, gnikkis, splittbinders og ulike medier fra Prima Marketing. Chipboardsene er fra Snip Art. Metallpynten og klistremerke er fra Tim Holtz. Stensilen er fra Laternia Morska.

Takk for at dere stakk innom!

Stor kreativ klem fra Cathrine.

Lagre

Cathrine_StempelgledeDT_200px
LagreLagre

6 kommentarer:

  1. Så kult, dette var skikkelig flott!
    Gøy å se at du prøver deg på stilarter du ikke er helt fortrolig med; du er kjempedyktig på shabby og romantiske kort, men jeg synes du behersker dette like bra :))

    SvarSlett
    Svar
    1. åhhhh så hyggelig sagt av deg Bente <3 Tusen takk! God klem

      Slett
  2. This is another example of what an amazingly creative lady you are. I absolutely love this card.

    ตารางคะแนน

    SvarSlett
  3. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)