fredag 23. juni 2017

Gratulerer

Hei alle sammen!

Da var fredagen kommet, og i dag er det min tur til å vise dere mitt siste Papirdesignprosjekt. Jeg har lagd et gratulasjonskort i min favorittfarge ;-) Hovedmotivet har jeg latt være den lekre sommerfugldiesen! Den er vanvittig fin! Bilder gir den ikke rettferdighet. Den er myyyye finere i virkeligheten. Gratulerer-diesen er en annen favoritt. Elsker at den er smal og ikke så ruvende. Utrolig elegant rett og slett!







Papirdesign produkter:


Ark:
Dies:
Blomster:
Annet:
Tusen takk for at du stakk innom idag :-)

Håper du likte kortet mitt og lot deg inspirere!

Kreativ klem og riktig god helg fra 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)