lørdag 1. april 2017

Kort til mamma

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere mitt aller nyeste bidrag til Pion. De har kommet med en helt ny kolleksjon. Papirene ble levert på døra på mandag, så de er rimelig ferske ❤︎ Denne papirserien heter My dearest Sofia. Den er helt nydelig! Følg gjerne linken å se mere på arkene.

I Norge er vi ferdig med morsdagsfeiring, men i det store utland har de ikke morsdag før den 14 mai, så jeg regner med at det er derfor Pion har laget denne serien med litt ekstra fokus på mammaer ;-) Men, for all del det er bare noen av tekstene i serien som henspeiler til denne dagen, så ingen grunn til panikk ;-) Jeg personlig synes den er lekker! Litt ekstra farger denne gangen, og det er herlig!







Ellers har jeg brukt blomster fra Wild Orcid Crafts som passer perfekt!

Ønsker dere ei flott helg! Takk for at du titter innom.

Klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    Herlige papirer og skjønne farger.
    Så fint du har arrangert blomstene :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente <3 Er ei skikkelig blomsterjente ;-) Elsker å dandere og pusle med blomster!

      Slett
  2. So gorgeous card, I love this fantastic flower cluster :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)