onsdag 26. april 2017

Så takknemlig...


Hei alle sammen!

Det er litt for mye som skjer i livet mitt akkurat nå, så jeg har ikke vært den ivrigste blogger/kortlager i det siste. Hodet er fult av alt annet en blonder, mønsterark og blomster nå. Jeg håper det snur snart slik at jeg igjen klarer å kose meg på scrapperommet. Satt i to timer i dag, og limte fast 10 blomster på et kort som har ventet på meg i over en uke! Produktivt? Nei, ikke så veldig... Det kommer gode dager snart. Det bare må det! I mellomtiden kan jeg vise dere et kort jeg har laget for Pion Design. Deres nye kolleksjon er helt vidundelig! Den heter "My Dearest Sofia".




Som dere ser er kortet bygd opp i mange lag. Basen er Kraftkartong som jeg har lagt blonder på før jeg startet å lime fast mønsterark. Jeg hadde også en intensjon om å kun bruke pynteelementer fra kolleksjonen. Fikk derfor den fikse ideen om å klippe ut diverse blomstergrener fra et av arkene. Angra litt etterhvert ;-) Men det gikk da på et vis. Sommerfuglene er klippet ut av borderarket som stort sett alltid følger med nye kolleksjoner. 





Tusen takk for at du stakk innom :-)

Ha en nydelig dag videre.

Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)