lørdag 10. februar 2018

Laugh often, Love much ❤︎


Hei igjen!

Helg er herlig, for da er det gjerne ekstra rom for både familie og scrapping. I dag tenkte jeg å vise dere et av mine siste kort. Jeg har fått de lekreste nye ark fra Pions nye kolleksjoner, og koser meg glugg. 


Jeg bruker ofte arkene som heter Tags, Borders og Memory notes. Synes de er med på å lage mange spennende lag på kortene mine.



Ellers har jeg brukt ramme og tøyblomster fra Prima, blomster fra Wild Orcid Crafts, og chipboard fra Wychinanka. 

Tusen takk for at du stakk innom i dag. 

Gode klemmer fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Wauw what a gorgous card Cathrine. Beautiful romantic details and the composition is stunning.
    Greetings Miranda

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)