tirsdag 6. februar 2018

Bursdagshilsen

Hei!

I dag skal dere få se mitt første kort laget av de nye kolleksjonene til Pion som heter "Days Gone By" og "Our Furry Friends". Disse arkene er utrolig vakre! De er akkurat slik vi er vandt med at Pions ark skal være ;-) Nydelige pasteller og lekkert design. 







Ellers har jeg brukt tekststempel fra Norsk Stempelblad AS. Blomstene er fra Wild Orcid Crafts og passer perfekt til arkene. Papirdoilien er fra Studiolights, Chipboardene er laget av Snip Art, englevingene mener jeg er fra Kort & Godt Hobby og resinrammen er fra Prima. 

Ønsker deg en flott og kreativ dag videre :-)
Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)