søndag 15. februar 2015

Stempelglede har Giveaway!

Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere et kort laget nesten kun av diverse tøy og blonder. Det var spennende å bruke stoffer og blonder til "mønsterpapir" I tillegg har jeg selvsagt brukt lekre stempel fra Stempelglede, som til min store glede stemplet kjempefint på stoff! Sommerfuglene er stemplet på vellum, embosset og klippet ut. De ble så nydelige!

Stempelglede har en Giveaway gående! Til denne har vi en moodboard som har inspirert meg til å lage dette kortet. 

6a00d8357e8dc569e201b7c74bad12970b-800wi 
Det ligger en lenke lengre ned i dette innlegget med mere informasjon om dette :-)

It's a link at the end of this post with more information :-)

Jeg har brukt "Vintage baby" , "Follow your heart" og "Post Card from Paris" for å lage dette kortet.

D7K_7271

 Jeg har klippet ut noen stempel og poststempel fra "Post Card from Paris".

D7K_7281

 Nærbilde av den embossede sommerfuglen. Her ser dere også swirlene fra "Follow your heart".

D7K_7286

 D7K_7291

Ellers har jeg brukt ramme fra Kort og Godt, perler fra Papirdesign, washi tape fra Panduro,og diverse stoffer og blonder. 

Klikk på lenken nedenfor å les mere om Giweawayen til Stempelglede!


Håper dere lar dere inspirere :-)
Vennlig hilsen Cathrine
Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)