tirsdag 3. februar 2015

Et kort med Maja Design ark

Hei!

Ny dag, nye muligheter og enda et nytt kort i bloggen min :-) Til dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design. Det er en miks av forskjellige kolleksjoner. Resin-produktene er fra Prima. Så herlige! Jeg har også brukt endel blomster fra Prima og Wild Orcid Craft. 


Innimellom har jeg limt fast perler i ulike størrelser.


Bak hjertet er det en chipboard fra Wycinanka. Det kommer dårlig fram på bildene, men den er malt med perlemorfarvet akrylmaling. 


Den lille søte glassflasken har jeg kjøpt på Panduro. Elsker disse fordi de har en perfekt størrelse til kort!


Motivet er fra et av Papirdesigns klippeark. 


Diesen er fra Sizzix for Prima, og er en av mine favorittdies! 

Ønsker dere alle en super dag! 

Stor kreativ klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har kikat runt lite här i bloggen efter det fina kortet du skapat låg på FB, mycket fina och inspirerande saker så jag lägger till dej på min blogg (www.jozebelle.se) Hoppas det är okej, någon dag nu i veckan kommer jag tipsa mina läsare att gå in hit till dej.

    Hoppas det är okej

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ann- Marie! Tusen tusen takk for gode ord! Det varmer virkelig hjertet mitt <3 Jeg setter stor pris på at du vil følge meg og at du ønsker å tipse dine lesere om meg og min blogg :-) Stor klem til deg!

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)