tirsdag 25. juni 2013

Liten gotterieske

Hei!

Har laget denne lille søte gotterieska som man kan skrive en liten hilsen inni. Som den søtmomsen jeg er ville dette vært en perfekt hilsen til meg selv ;-)

Jeg har brukt mønsterark fra Kaiser Craft som heter "These Days /Reunion"
Blomstene er fra  "Charme Rose"-serien til Prima.De har jeg hatt lim på og så dyppet i "Distress Glitter- Rock Candy" Det blir en skikkelig herlig frost/sukkeraktig effekt. Litt shabby rett og slett.
Klistremerkene er fra Tim Holtz og heter"Chit Chat Stickers" De er så utrolig lekre!
Båndet er fra en av båndpakken til Panduro. Ovalen er kuttet ut med Spellbinders.
---------

Hi Everyone!

I made this sweet little candy box. Inside the box you can write a small greeting. I just love sweets so this would be the perfect gift for my self ;-)

I used pattern paper from KaiserCraft called "These days/Reunion". The flowers are from Prima's "Charme Rose" collection. I dipped them in "Distress Glitter- Rock Candy" to get a shabby, frosty look. The stickers are from Tim Holtz's "Chit Chat Stickers". I just love them! The ribbon is from Panduro, and the diecut is from Spellbinders.




Dette er innsiden av eska.
----------
The inside of the box.


Håper dere har blitt inspirert :-)

I hope you got inspired :-)
Love

Klem fra Cathrine!

2 kommentarer:

  1. kjempesøt boks <3
    koselig å gi bort, og enda koseligere å få tenker jeg :o)
    klem pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Pia Iris! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive noen ord til meg :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)