mandag 17. juni 2013

Bryllupskort

Hei alle sammen :-)

For en stund siden ble jeg bedt om å lage et bryllupskort. Det synes jeg er kjempeartig! Når jeg i tillegg har alle de nydelige mønsterarkene fra "Maja Design" blir det enda artigere :-) Jeg elsker disse papirene! Rett og slett. Til dette kortet har jeg brukt "Vintage Spring Basics - 11th of April" og "Vintage Summer Basics - Anno 1899" 

Blomstene Jeg har pyntet med er fra "Papirdesign" og "Wild Orcids". Bladgrenen er kuttet av en ranke fra "Prima". Det lille fugleburet, også fra "Prima", har jeg varmet opp for så å drysse embossingpulver over. Synes det ble en fin shabby effekt av det. Om dere skal prøve; det er varmt! Jeg brant meg ;-) 

Perleraden har jeg kjøpt på Trel. Dette er den som heter Ivory. Bildet av brudeparet er fra "Papirdesign"




Jeg har skrevet ut navnet til brudeparet på overhead-ark.


Litt detaljer. Har brukt osteklut og tyll.





Stempelet er fra "Kort og Godt". Punchen er fra "Martha Stewart".

Ha en flott kveld :-) Og tusen takk for at dere titter!

Gode kreative tanker fra Cathrine.




1 kommentar:

  1. nydelig!!!!!
    stilig at du har embosset fuglehuset.
    klem pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)