tirsdag 11. juni 2019

Kjærlighet

Hei alle sammen!

Jeg slår et slag for kjærligheten denne fredagen ;-) 


Her har jeg kuttet ut hjertedien 5 ganger, og forsøkt å lime den så nøyaktig oppå hverandre som jeg kunne for å skape ekstra dimensjon. Det var en ganske pirkete jobb som medførte limsøl på fingrene og et par innvendige og unødvendige "gloser", men resultatet ble riktig så bra synes jeg. 


Blomsten har jeg laget selv av Foamiran. Enkelt og gøy!









Produkter: 
Ark: 
Dies: 

Annet: 
Klistremerke - Du er gull PD18376
Perler, hvit PD822


Ønsker dere alle en herlig dag! 





Kreativ hilsen fra 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)