fredag 16. mars 2018

Kjære konfirmant

Hei alle sammen!

Jeg nyter de nye arkene fra Papirdesign! De er helt fantastisk vakker alle sammen. Tror dette må være min favorittkolleksjon. Har nok sagt det tidligere også, men dette er virkelig en nydelig papirserie.

Jeg har laget et konfirmasjonskort. Det er mange konfirmasjoner framover, så da er det greit å være føre var. For en gangs skyld ;-)








Produkter: 
Ark
Stempel: 
Dies
Scallop sirkel
Blomster
Roseknopper, lilla.
Roser 3,5 cm, lilla.
Annet:




Jeg håper du lot deg inspirere! Tusen takk for at du stakk innom, og riktig god kreativ helg til deg.

Vennlig hilsen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)