fredag 26. januar 2018

Vakker



Hei!

En liten sykehilsen kommer fra meg i dag ;-) Ligger på sofaen med influensa, og fant dette kortet som jeg ikke har delt med dere. Noe må man gjøre når man er syk :-D


Jeg har brukt den vakre papirserien fra Pion som heter "Legend of the Sea". Den petrolblå fargen er lekker!


Blomstene er fra Wild Orcid Crafts. De store blomstene og roseknoppene er herlig shabby. Kvaliteten på blomstene fra WOC er super!


Kakeserviettdien er fra Studiolight. Jeg har fått masse spørsmål om denne. Hva den heter, om den er vanskelig å kutte osv. Så har det seg slik at når jeg kjøper dies tar jeg dem ut av orginalforpakningen og lagrer diesene mine på magnetplater fra Artbin. Orginalforpakningen kastes, så der satt jeg med masse spørsmål om den lekre dien min uten å huske hvilket merke den hadde! Da måtte jeg begynne å lete. Hadde kjøpt den på Bikuben, men de var utsolgt for jeg fant den ikke der! Typisk min flaks... Men jeg gav meg ikke! Helt tilfeldig fant jeg bilde av den på nett etter å ha googlet alle merkene Bikuben har inne! Så BAM! nå vet jeg hva den heter folkens ;-) Den er helt nydelig!!! 
Tips til dere for å få en perfekt utstanset figur med intrikat mønster er som følgende; Gå til innkjøp av frysefolie, den som har aluminium øverst og et blått plastaktig lag under. Når du skal stanse ut dien legg lagene slik: plate, folie med blå side ned, mønsterpapir/ kartong, dies med kuttesiden ned og plate på toppen tilslutt. Dette funker alltid hos meg. 



Jeg har brukt chipboard fra Wychinanka. Syntes disse blomsterrankene passer godt å ha innimellom blomsterclusterne.


Da gjenstår det bare å ønske dere ei nydelig og kreativ helg. Det kan se ut til at min helg blir tilbragt på sofaen under dyna, men skrapperommet er vel der i neste uke også ;-)

Takk for at dere stakk innom!
God klemt fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    Takk for tipset om frysefolien - det skal prøves:))
    God bedring til deg - håper du snart er på beina igjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente! Jeg er faktisk ikke blitt frisk enda! Skikkelig pyton... Synes skikkelig synd i meg selv ;-) Så flott at du fikk lyst til å sjekke ut tipset mitt. Kanskje du kan komme med tilbakemelding på om du syntes det funka? Ha en fin dag <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)