onsdag 27. september 2017

Juleeske og kort

Hei!

Wycinanka har som sikkert de fleste vet utrolig mange vakre chipboards. I tillegg har de esker som er fine å dekorere og bruke til gaveeske, ha et kort i, eller hvorfor ikke begge deler?

Jeg har laget dette kortet og dekorert en av disse eskene, og tenkte å vise dere dette i dag. Julekulen på forsiden av kortet er en chipboard fra Wycinanka.





Jeg har brukt mønsterark fra Pion. Dette er fjordårets julekolleksjon som heter "The Night before Christmas".

Kransen og teksten er dies fra Papirdesign.

Tusen takk for at du stakk innom i dag :-)

Kreative klemmer fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)