onsdag 20. september 2017

God jul

Hei!

I dag har jeg spennende nyheter! Pion slipper snart enda en ny kolleksjon. Denne gangen er det en julekolleksjon som heter "Christmas Wishes". Jeg har en liten sneak peak til dere ;-)


Denne er jeg kjempespent på! Dette er tradisjonelle juleark som jeg tror kommer til å gi noen og enhver god julestemning ❤︎ 

I mellomtiden tenkte jeg å vise dere et julekort laget med den tidligere julekolleksjonen "Long ago in Bethlehem". 


I rammen er det bilde av en engel. Denne er klippet ut fra et av arkene i kolleksjonen. Dessverre fikk jeg ikke tatt noe godt bilde av dette. Den fikk en blålig tone... Jeg valgte uansett å vise dere kortet ;-)


 



Ellers har jeg brukt chipboard fra Wycinanka. Blomstene er fra Wild Orcid Crafts. Jeg har laget den store julestjernen av Foamiran og en dies som også er fra WOC. Dien husker jeg ikke hvor er fra. Beklager! Jeg har alle diesene mine på magnetplater, og kaster emballasjen. Klarer ikke å finne et system som ivaretar begge deler. Men, den ble kjøpt på Bikuben i sommer. Rammen er fra Prima.

Tusen takk for at du stakk innom!
Ha en flott og kreativ dag :-)

Klem fra Cathrine.

1 kommentar:

  1. Nydelig kort du har laget, elsker papirene du har brukt ble så lett og delikat.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)