fredag 22. september 2017

Gledelig jul!

Hei!

Det er ikke jul enda, men den nærmer seg faretruende! Jeg har laget et julekort hvor jeg har brukt pyntebær fra Wild Orcid Crafts. Den store julestjernen er laget av Foamiran og en Rosy Owl die.

Stemplene på dette kortet er fra Stempelglede, og heter "Vintage Christmas" og "Engler i julenatt".

Mønsterarkene er fra Pion, og er fjorårets julekolleksjon som heter "Greetings from the North Pole".





Tusen takk for at du stakk innom !

Ønsker dere alle en kreativ dag :-)
Klem fra Cathrine.


Produkter fra Pion:

Produkter fra Stempelglede:


Produkter fra Wild Orchid Crafts:

10 kommentarer:

  1. Nydelig kort i herlige annerledes farger 💙

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint du har på bloggen Cathrine! :)
    Gleder meg til å se utover høsten/ vinteren hva som kommer da :)

    SvarSlett
  3. Elsker å få inspirasjon til julekort, og dette var så delikat!

    SvarSlett
  4. Lekkert kort du har lagd :)

    SvarSlett
  5. The colours are so soft and romantic, I especially like the layering of paper and die cuts. Thank you for sharing your lovely work.

    SvarSlett
  6. For eit delikat julekort du har laga. Lekker detalj med dei pyntebæra.

    SvarSlett
  7. Så flott og nydelig julekort 😃

    SvarSlett
  8. Så utrolig nydelig kulekort. Ble delikat i de lyse fargene du har brukt til det flotte englemotivet :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort med sarte fine farger

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)