lørdag 14. januar 2017

Happy Birthday! #DT Pion Design.

Hei alle sammen!

Pion har kommet med en aldeles nydelig ny kolleksjon som heter "The Songbird's Secret". Fantastisk lekre ark som alltid. Denne gangen går farvene i lys gul, grønn og turkis. Gir meg en skikkelig vårfølelse!

Jeg har laget en tag denne gangen. Jeg har brukt blomster fra Wild Orcid Crafts. Bladene er stanset ut  av dies fra Prima. Rammen er en chipboard fra Latarnia Morska. Chipboard-borden er fra Snip Art.





Håper dere liker tagen min :-)

Ønsker dere alle ei nydelig helg!

Kreativ klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)