fredag 20. januar 2017

Et hjerteformet minialbum #DT Pion

Hei!

Jeg har laget et hjerteformet album med mønsterark fra Pion Design. Disse arkene er fra kolleksjonen som heter "Where the Rose's Grow".  

Ellers har jeg brukt blomster fra Wild Orcid Crafts, chipboardramme fra Scrapiniec og metalpynt fra Prima. Rosebladene er stanset ut fra en dies fra Memory Box.



Jeg har brukt endel dies på dette prosjektet. Firkantene og sirkelen er kuttet ut fra Die Namics dies.
Blomstene til venstre er fra Papirdesign. På andre siden har jeg brukt blomster fra Prima.


Her har jeg brukt en "kakeserviett" dies fra Prima. Hjertene er dieser fra Sizzix. Til høyre har jeg brukt sirkeldies fra Die Namics.


Rammediesen jeg har brukt til venstre er fra Sizzix. Den søte blomsten er fra Papirdesign. På høyre side har jeg brukt firkantdiesen fra Die Namics.


Tusen takk for at du stakk innom!
Ønsker deg en kreativ helg :-)

Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)