fredag 22. august 2014

Konfirmasjonskort (DT- Papirdesign)

Hei alle sammen!

I dag tenkte jeg å vise dere et bestillingskort til en jentekonfirmant. Ønsket var et kort i sjøfarger og bilde av konfirmanten på utsiden. Siden jenta hadde lilla genser valgte jeg en turkis farge, og pyntet med lilla.

Det ble uttrykt ønske om enkelt. Det var ei stor utfordring for meg siden "enkelt" ikke er min gate ;-) Min måte å løse dette på var å lage et kort uten for mye dill, blonder og blomster. Valgte å fokusere på bilde av den lekne jenta og lot stemninga i bildet reflektere over på måten jeg pynta kortet på.

Hi!

I was asked to make this confirmand-card for a girl. They wanted it in turquoise colors. I also got a picture of here in a lilac sweater. I had to try to combine these two colors the best way I could.

It was quite a challenge for me because they also wanted the card simple and I'm more of a "more is less" type of girl ;-) But I tried to do my best. 






Materialliste:

PD Stempel- Vimpler
PD 13794 Stempel- Ord til Deg
PD Dotter; Gul, Lilla, Sort
PD 11566 Mønsterark- Turkis
PD 105 Alfabetstickers- Lilla 


Ønsker dere alle ei flott helg!

Wish you all a great weekend!
Love

Kreativ hilsen fra Cathrine :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)