søndag 31. august 2014

Stempelglede!

Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere en lerretstavle jeg har laget med et av de vakre stemplene fra "Spring Botanicals" platen.

 *****

Hi ladies!

Today it's my turn to show you my latest project. I've been using Stempelglede's stamp called "Spring Botanicals", framed it, and used it as a centerpiece on a canvas board.

D7K_4705



D7K_4692

D7K_4693

D7K_4710

 Det har vært kjempegøy å lage denne tavlen, og det frister tilgjentagelse :-) Selve mønsterarket har jeg påført lerretet ved å bruke overføringsteknikk. Blomstene har fått et lite lag gesso for en shabby look.

Til dette prosjektet har jeg brukt blomster, lilla blonder og mønsterark fra Papirdesign. Jeg har også brukt blomster fra Wild Orcid, ulike blonder, fjær, osteklut, doilies og perlebånd. Rammen er fra Prima.

Stempelgledes stempel "Spring Botanicals" er fargelagt med Promarkers.

Jeg håper dere lar dere inspirere, og at dere får en flott og kreativ dag videre!

***** 

It has been real fun to make this project. The pattern 
paper is transfered on the board, and the flowers has got a layer of gesso to make it more shabby.

I have used paper and flowers from Papirdesign, flowers from Wild Orcid, lots of different laces, cheesecloth, pearlstring, doilie and feathers. The frame it from Prima.

Stempelgledes stamp "Spring Botanicals" is collored with Promarkers.

I hope you got inspired, an I wish you all a great and creative day!


Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)