mandag 21. mai 2018

Kjære mamma

Hei scrappevenner!

Jeg vet at det har vært morsdag for ei god stund siden, men kort til mammaen min lager jeg gjerne hele året! 




Jeg har brukt møsterark fra Maja Design. Blomstene er fra Wild Orcid Crafts. Stempelteksten foran på kortet er fra Norsk Stempelblad AS, og stempeltekstene inni er fra Stempelglede. Ellers har jeg brukt dies fra Prima (kakeservietten), Memory Box (blomsterbladene), Spellbinders (blomstret sirkel) og My Favorite Things (sirkel). Tagen og det firkantede kortet inni kortlommene er laget av dies fra Kort & Godt Hobby.

Ønsker dere alle en flott og kreativ dag!

Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)