søndag 15. april 2018

Gratulasjonskort

Hei! 

Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget på ei stund. Det er bare så mye som skjer i livet mitt akkurat nå, og jeg sliter ærlig talt med å holde hodet over vannet. Noen ganger skjer ganske enkelt livet, og da er det viktige viktigst. Kort kommer i andre, tredje og noen ganger, som nå, i fjerde rekke. Jeg lager allikevel kort, men tar meg ikke tid til å legge de ut. Det er jo egentlig ikke mye arbeid, men det er en ekstra ting på toppen av alt det andre som gjør at det blir nedprioritert. 

Nok om det :-) Her er et av de nyeste kortene jeg har laget for Pion Design. Kolleksjonen heter "The World Awaits".


Et lite ras av bilder ;-)






Som dere sikkert ser er dette kortet bygd opp av maaaaange lag. Elsker å leke slik med papirer, og denne kolleksjonen er perfekt å bruke på denne måten synes jeg.


Ellers har jeg brukt ramme og pennespiss fra Tim Holtz, og pebbles fra Prima. Blondene, metallpynten og lenken vet jeg ikke hvor er fra. Mulig lenken er fra Kort og Godt Hobby, men jeg er usikker. Kan hende jeg har plukket den fra en tag eller lignende. Den har ligget i "esken med det rare i" i evigheter.

Tusen takk for at du stakk innom. Jeg håper du ble inspirert av kortet mitt.

Kreative klemmer fra Cathrine.

1 kommentar:

  1. Kjære Cathrine. Min kommentar kunne jeg ha skrevet under et hvilket som helst av dine bilder. Dette er kunst, og jeg blir sååå inspirert❤

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)