tirsdag 16. januar 2018

En mann i sin beste alder!


Hei!

Endelig skal dere få se noe annet en blomster og dill og dall i bloggen min ;-) Jeg har nemlig laget et herrekort som ikke har en eneste blomst eller blonde på deg! Juhu! Det er fest på scrapperommet ;-)


Jeg har brukt mønsterpapir fra KaiserCraft. Det er skikkelig kule ark i denne kolleksjonen som heter "Time machine collection". Den er noen år gammel, men jeg digger den! Klokkene er klippet ut fra noen av arkene. Jeg lager ikke herrekort alt for ofte kan man si, så derfor har jeg enda noen godbiter igjen. 


Jeg har brukt stempel fra Norsk Stempelblad AS. Denne stempelplata er råkul, og heter "Til mannen". Du kan kjøpe den HER. Disse clearstemplene har en utrolig god kvalitet, og stempler utrolig bra!


Ellers har jeg brukt bruskorker med pebbles fra Norsk Stempelblad AS. Bildet er fra et gammelt klippeark. Metallpynten og filmrullen er fra Tim Holtz. Chipboarden er fra Laternia Morska. Den kommer i et stort flak som måler ca 8 x 8 inch. Tagdiesene er fra Kart & Godt Hobby. Bruker disse masse! Fishtaildiesene er fra My Favorite Things, og er også favoritter. Folien med bokstaver er laget på data, og skrevet ut på overheadfolie. Kjempelurt! Det er Åshild Halvorsen som gav meg den ideen! Jeg deler den videre med dere. 


Takk for at du stakk innom her i dag! Sender deg en god kreativ klem, og håper du lot deg inspirere :-)

Vennlig hilsen Cathrine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)