søndag 3. desember 2017

To blå julekort.

Hei alle sammen!

Tenk at det er 1. søndag i advent i dag! Jeg synes det er utrolig koselig ❤︎ Det er mange der ute som av ulike grunner ikke er like begeistret for førjulstida, juleforberedelser og jula. Jeg skulle ønske jeg kunne gi litt av min glede til de som har det vanskelig. Det hadde virkelig varmet mitt hjerte. Slik er det dessverre ikke, men litt av kreativiteten min kan jeg dele, og det gjør jeg så gjerne. 

I dag skal jeg dele to kort laget til Ett Trykk's julenummer som heter Julehilsen. For dere som ikke kjenner dette bladet så kan jeg love dere at det er fylt til randen av fantastisk julekortinspirasjon og juleglede. Klikk på linken så kommer dere direkte til nettbutikken for å se nærmere på bladet.

Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design til begge disse kortene. 


Til det første kortet har jeg pyntet med bær fra Wild Orcid Crafts. Diesen er fra Tim Holtz/ Sizzix. stempelteksten er fra Norsk Stempelblad AS. Disse finner du HER. Disse tekststripene er noen av mine absolutte favoritter. De passer så godt til kortlaging!



Dette kortet er pyntet med bær og blomster fra Wild Orcid Crafts. Jeg synes pyntebærene er perfekt til å dekorere jul og vinterkort med. Bildet er fra et av klippearkene til Pion Design. Stempeltrykket er også på dette kortet fra Norsk Stempelblad AS. Chipboardrammen er fra Lanternia Morska, og snøflakene er fra Snip Art.


Jeg har lyst til å takke dere for at dere stakk innom i dag. Ønsker dere en fin kreativ dag videre.

Gode tanker fra Cathrine.

1 kommentar:

  1. Nydelige kort, Cathrine!
    Det er så gøy å titte på alle de flotte detaljene på kortene dine :))

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)