lørdag 7. oktober 2017

Gavepose med tag

Hei!

Pion kom med sin nye julekolleksjon som heter "Christmas Wishes" for litt siden, og den er skikkelig julefin! I rødt, grønt og brune farvetoner gir det massevis av julestemning.
Jeg har laget en gavepose med plass til en tag i. Synes slike poser er kjekke å ha liggende.



Jeg har brukt bilde fra Pion's bildeark. Chipboardrammen og snøfnuggene er fra Scrapiniec. Tagen er en del av emballasjen til noe stæsj som jeg har pynta med mønsterpapir.

Håper du har blitt inspirert av meg i dag! Tusen takk for at du stakk innom. 

Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)