søndag 6. august 2017

Bursdagskort

Hei!

Jeg nyter late sommerdager, men får tid til scrapping allikevel ;-) I dag skal jeg vise dere et bursdagskort. Jeg har brukt min favorittdie, sommerfuglen ❤︎ Rammedien har jeg stanset ut i kraftig kartong og embosset med grovkornet embossingpulver. Hadde lyst til at rammen skulle virke robust, og tykk. Resultatet ble akkurat som jeg hadde sett for meg!







Tusen takk for at du stakk innom. Håper du lot deg inspirere :-) 

Produktliste:

Ark:
Dies:
Ramme PD16171.
Blomster:
Annet:

Kreativ hilsen fra 


5 kommentarer:

  1. Awesome.....you are such an inspiration....
    xxx Plony

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Plony! This is the greatest complent I could get <3 I feel humble! Thank you, you made my day :-) Love -C

      Slett
  2. This is another example of what an amazingly creative lady you are. I absolutely love this card.

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow! Thank you for your kind words <3 It really Meland a lot to me :-) sending lots of love -C

      Slett
  3. Så kult, dette var skikkelig flott!
    '
    ตารางคะแนน

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)