søndag 2. april 2017

Maskulin mixed media tag.

Hei!

I dag skal jeg vise dere en tag laget med motiv fra den nyeste stempelplata fra Stempelglede som heter Steampunk Journey. Dette er en stempelplate med både feminine og maskuline elementer som er spennende å jobbe med. Ta en nærmere titt på plata HER så ser dere hva jeg mener.

Fullsizeoutput_29c9
Fullsizeoutput_29c8
Fullsizeoutput_29ca

Ellers har jeg brukt mønsterpapir fra Pion, chipboards fra Latarnia morska og Snip Art, rubons fra Tim Holtz og ulike mixed media produkter og pynt fra Prima.

Håper du liker tagen min.

Gode kreative tanker fra Cathrine.

Cathrine_StempelgledeDT_200px

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)