mandag 30. januar 2017

Et gult kort #DT Pion Design

Hei!

I dag skal jeg vise dere et kort som var vanskelig for meg å lage. Hvorfor? Jo fordi jeg strever med gul. Fargen gul er vanskelig å bruke synes jeg. Kanskje fordi jeg ikke liker fargen gul så godt? Ikke vet jeg, men da Pion leverte den herlige nye kolleksjonen som heter "A Songbird's Secret" måtte jeg bare teste det ut. Som dere ser går paletten i gul, grønn, blå og beige.


 Bare det å bestemme seg for at; Joda, dette kortet skal bli gult! satt laaaaangt inne. Men, så var det bare å kjøre på. 
Hva synes jeg om resultatet? Usikker. Men en ting vet jeg, og det er at denne gulfargen kan til og med jeg begynne å like! 




Håper dere likte kortet mitt :-)

Ha en fin dag.

Klem fra Cathrine.

LagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)