søndag 9. oktober 2016

Ha tro på deg selv! #DT Stempelglede og Pion Design.

Hei!

Jeg har nettopp fått de nye stemplene fra Stempelglede, og jeg sier bare WOW! Disse er utrolig lekre, kule og så forseggjorte at det er en fryd!

Jeg har laget en tag som jeg har lyst til å vise dere i dag. Her har jeg brukt tre av de ulike motivene på den nye stempelplata "Steampunk Journey". I tillegg har jeg brukt en tekst fra "Følg hjertet ditt" og et frimerkestempel fra "Post Card from Paris".




Det var ikke vanskelig å bestemme seg for hvilket mønsterpapir jeg skulle bruke til denne tagen. Pion Design's "Mister Tom's Treasures" kolleksjon passer nemlig helt perfekt! Blomsten er fra Prima og ulike chipboards kommer fra Snip Art.

 Tusen takk for at du stakk innom!

Kreativ klem fra Cathrine.

Cathrine_Signatur
LagreLagreLagreLagre

2 kommentarer:

  1. Helt nydelig, rett og slett!
    Så elegant, og samtidig så maskulint.
    You did it again ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Renate, du altså <3 Tusen takk for koselige ord fra deg :-) God klem fra Cathrine.

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)