søndag 5. juni 2016

Liten boks med kort #DT Pion Design

Hei!

I dag skal jeg vise dere en søt liten boks med tilhørende kort. Dette prosjektet har jeg laget for fantastiske Pion Design. Jeg har brukt papirer fra "Scent of Lavender" kolleksjonen. Akkurat så lilla som jeg elsker ;-) 

Blomstene og rammene er fra Prima.




Tusen takk for titten :-)

Klem fra Cathrine.

Produktliste:

Scent of Lavender -  Memory notes PD7211
Scent of Lavender - Borders PD7210
Scent of Lavender - Lavender love PD7201
Scent of Lavender - Lavender bouquet PD7204
Pion Design Palette - Pion purple IV PD6128
Pion Design Palette - Pion purple V PD6129

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)