fredag 11. desember 2015

Julepynt #DT Papirdesign

Hei!

I dag er det min tur å åpne julekalenderluka. Det er 11. desember og bare 13 dager igjen til jul! 

Dagens kalendergave er washitape! Disse pepperkaketapene er super!
Ved å kommentere i innlegget her, er du automatisk med i trekningen av dagens premie:


- og du får et lodd til hovedpremien som trekkes på julaften:

Jeg koser meg med å lage julepynt i metallformer som jeg har kjøpt på Panduro. Kjempekoselig og enkelt! Må nok lage noen flere, og kjøpe meg ei granbar grein som jeg kan pynte. Gleder meg allerede :-)




Materialliste:

PD 15070 - Til ettertanke/ Julefeiring.
PD 10602 - Klippeark/ Jul.
Krystaller.
Glitterchipboards - snøkrystaller.
Blonde fra hvit blondepakke.


Håper dere også fikk lyst til å lage deres egen julepynt. Ønsker dere en flott og kreativ dag!

Husk å legge igjen en kommentar :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)