onsdag 13. august 2014

Dåpskort og boks- DT bidrag for Stempelglede.

Hei!

Håper dere har en flott sommer. Selv har jeg hatt en måneds ferie, og kost meg skikkelig. Men jeg må innrømme at scrapperommet var savnet! Det var herlig å komme igang igjen, og spesielt med tanke på de herlige stemplene fra Stempelglede som har ventet på meg. Idag har jeg et dåpskort med tilhørende gaveeske å vise dere. Jeg elsker å lage esker! Det er supergøy :-)

Hi ladies!

I hope you all have a great summer. I have been on a months vacation, and had a great time. But I have to admit that I 've missed my scraproom and the delicius stamps from Stempelglede. Today I'll show you a baphtism card with a matching box. I love to make boxes! Its super fun :-)

D7K_4562

Nærbilde av motivet som er stemplet på glossy papir med Arkival Ink. Kantene er pusset litt med sandpapir før jeg svertet med Distress Ink.

A closeup of the motive that is stamped on glossy paper with Arkival Ink. The egdes is altered and got a layer of Distress Ink.

D7K_4574

Jeg har valgt å pynte hjerteboksen enkelt slik at sommerfuglstemplet kommer godt fram.

I decided to decorate the box so that the butterfly came in focus.

D7K_4577



Til dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Pion. Ellers har jeg pynt fra Prima, Wild Orcid og dies fra Sizzix. Ellers har jeg brukt diverse blonder, osteklut og perlebånd. Sommerfuglene er fargelagt med Promarkers, og pyntet med Stickels-glitter.
Dette er stemplene fra Stempelglede;

"Post Card from Paris"
"Vintage Baby"
"Velkommen lille venn"

 Sender dere alle en vennlig og kreativ hilsen. Håper dere lar dere inspirere!

Love from

Klem fra Cathrine.

 Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)