tirsdag 24. juni 2014

Til konfirmanten Aurora


Hei!

Det er enda konfirmasjonskort som produseres :-) Dette er laget til ei nydelig jente som heter Aurora.

Jeg har brukt mønsterpapir fra Pion. Bildet på kortet er fra Papirdesign og heter "Vakre damer". Dette er fra de nye klippearkene fra Papirdesign. Jeg elsker bildene, og bruker de masse! Ellers har jeg brukt chipboard fra The Dusty Attic, blomster fra Prima og Wild Orcid, Perler fra Papirdesign, diverse blonder og dies fra Prima. Jeg er superbegeistret for de nye doilies-diesene fra Prima! Har også brukt favoritt-kantpunchen min fra Martha Stewart. 

Det er mange som lurer på hva jeg sverter kantene med. Jeg bruker stort sett Distress Ink- Walnut stain til sverting kanter. Farven ser ganske mørk ut utenpå boksen, men jeg synes resultatet blir veldig fint. Liker at den er brun, og ikke har den rødlige tonen som Vintage photo har. Men dette er selvsagt smak og behag.



Da gjenstår det bare å takke for titten. Håper dere får en herlig dag :-)

Kreative klemmer fra Cathrine!

2 kommentarer:

  1. Such a beautiful and elegant card. Thanks for the inspiration :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Helen! I really appreciate it <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)