onsdag 29. januar 2014

Dåpskort


Hei!

Dette er mitt aller første innlegg for Stempelgede. Tenk å være så heldig at jeg får lov til å kose meg med de vakre stemplene Gunhild designer! Det er helt uvirkelig, og jeg gleder meg til reisen videre sammen med Stempelglede og det fantastiske Design Teamet hennes :-) 
Jeg har laget et dåpskort til lille Noah, og det tenkte jeg og dele med dere i dag.
-------
Hi everyone!
This is my first post for Stempelglede, and I feel so happy to be a part of Stempelgledes Design Team. I'm looking forward to this amazing journey.
I have made a card for Little Noahs baptism. Today I'm going to share this card with you.









Materialliste:

Motivstempel utenpå og inni fra stempelplaten "So Precious"
Tekststemplene fra stempelplaten "Velkommen lille venn"

Ellers har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, blomster og perler fra Wild Orcids og Papirdesign, Primaramme, og Spellbinders- og Sizzixdies.
Håper dere blir inspirert til å kose dere på scrappepulten med vakre stempel fra Stempelglede. Det gjør i allefall jeg  ♥
-------
I hope you got inspired. Thank you for visiting me :-)
Lots of love
-------
Tusen takk for titten :-)
Stor kreativ klem fra Cathrine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)