torsdag 24. oktober 2013

Rammekort. DT-Bidrag for TreL


Hei igjen!

I dag vil jeg vise dere et rammekort jeg har laget av juleark fra My Minds Eye nye julekolleksjon Vintage Christmas. Dette arket heter "Chevron" Har brukt forsiden og baksiden av dette arket for å lage kortet. Det er virkelig gøy å lage rammekort, og jeg har fått dilla ;-)


Produktliste:

My Minds Eye -Vintage Christmas/ Chevron (119535)
Papirdesign Julestjerner (114323)
Papirdesign klippeark 

Håper dere får lyst til å lage julekort. Jeg kommer tilbake snart med flere prosjekter laget av My Minds Eye- Vintage Christmas, og gleder meg bare til å fortsette å kose meg på scrapperommet med disse vakre arkene :-)

Stor klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)