lørdag 27. oktober 2012

Pions sarte juleark

Hei!

Pion ❤ Musikk i mine ører! Er i overkant begeistret for disse arkene...
Her har jeg laget et kort hvor jeg har brukt Silent night/ cut out og snowfall

Ellers har jeg brukt blomster fra Papirdesign, puncher fra Martha Stewart, kakeserviett, osteklut, fjær, og dies fra Spellbinders.
God jul-anhenget er fra Prima. Jeg har bare modifisert det litt ;-) Klarte å "bryte" løs lokket, fjerne innholdet, og lime inn bokstaver i stede. Lokket ble behørlig limt fast igjen, og vips! Båndet er farget med glimmermist og alle kantene er svertet med distress. Englemotivet har fått et strøk studio multimedia matt. Synes det får så fint og dust resultat. 



  
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en fin og kreativ dag :-)
Takk for at du besøker meg!
Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)