torsdag 26. juli 2012

Guttekort

Heisann!

Satt inne på rommet mitt å bladde gjennom noen av de "uendelig" mange arkene jeg har brukt litt av. (Det kan jo skyldes så mangt, og vakre ark beholdes som gull!) 
Og så vips, blandt mye og mangt, fant jeg dette nydelige arket fra Papirdesign i håp om inspirasjon og glede ;-) Jeg vet at dette er fra en julekolleksjon for noen år tilbake, men det bryr jeg meg ingenting om fordi dette mønsterpapiret er lekkert året rundt :-) Mønsterarket er limt på litt bølgepapp. 

Resultatet ble slik;


Denne skjønne gutten er et stempel fra Oxford Impressions. Han har fått en liten runde med Distress ink. Krona har jeg klippet ut fra et metallpapir. Brukte litt sandpapir på det og strøk over blekk for at den skulle se "gammel" ut. Ei gammel bokside ble revet til og limt på mønsterarket med matt lim. De store hvite rosene og de små blå rosene er fra Papirdesign. De andre er fra Nature looks og Storyteller. Treknappene er fra Prima. De er fantastisk søte og anvendelige. Har lyst å ha de på alt...hihihi. Billettstripen har jeg klippet ut fra et Primapapir. Den lille flaska har jeg kjøpt på Panduro. Er den ikke fin!?
Ellers har jeg brukt litt osteklut, hyssing og målebånd i twill.
Kantene er svertet med Distress. 




Ha en kreativ dag :-)

Stor klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)