onsdag 28. mars 2012

Vintagekort

Hei alle sammen!

Tenkte å vise fram et kort jeg laget på Helgetreffet i Bodø. Vi hadde det kjempeartig!

Kortet skulle egentlig lages etter en skisse, men begynte å leve sitt eget liv... hihihi. Kortet er laget av ark fra Pion. Får aldri nok av disse arkene! Har pyntet med Prima anheng og blomst. I syskrinet jeg arvet etter min bestemor (som jeg savner så inderlig masse,) lå en gammel knapp jeg husker hun hadde i en jakke. Den er sprayet med glimmermist og limt på kortet. Jenta har jeg malt med matt multimedium. Derfor ser bildet litt ekstra slitt og gammelt ut. Ellers har jeg sydd, pusset med sandpapir og svertet med Distress.





 Så håper jeg dere får en flott og kreativ kveld :-)

Stooooor klem!

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)