tirsdag 21. mars 2017

Bruk av chipboards

Hei!

I dag skal jeg vise dere et kort hvor jeg viser hvordan man kan bruke chipboard på en spennende måte. 


Steg for steg:

Jeg begynte med å legge bysten på mønsterarket jeg ønsket å bruke. Så tegnet jeg rundt med pen/blyant, og tok fram saks og klippet ut delen.





For å lage kjoleliv ble det nødvendig å klippe utringing rundt halsen for frihånd. Jeg tok bare en blyant, laget en bue rundt halsen og klippet bort det overflødige.


Så fant jeg fram litt tyllbånd for å lage skjørtet til kjolen, og en bit smalt fløyelsbånd til belte. 


Så ble alle delene limt sammen, og den ferdige bysten ble pynt til kortet mitt.



Håper du likte kortet!

Ha en superfin dag :-)

Klem fra Cathrine.

*****

Dette kortet ble publisert i Ett Trykk nr 01.17

Her kan du finne flere tips på bruk av chipboards.



1 kommentar:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)