lørdag 10. oktober 2015

Utfordring hos Pion

Hei!

Pion Design har en nydelig utfordring gående. Jeg bare måtte hive meg med! Temaet er sommerminner. Det er en oppgave med herlig rosa og grønne farger. Perfekt oppgave når man, som meg, lider av litt scrappetørke og trenger å komme igang igjen :-)








Jeg har brukt Pion Design ark fra serien "Linnaeus Botanical Journal" Tekststripen, tagsene og sommerfuglene er klippet ut fra en av disse arkene også. Bildet er hentet fra Pion Designs "From Grandma's Attic" klippeark serie. Ellers har jeg blomster fra Prima og Wild Orcid Craft. Rammen er fra Kort & Godt. Diesen er fra Prima.

Håper dere lar dere inspirere! Bli med på utfordringen dere også :-)

Kreativ klem fra Cathrine.

8 kommentarer:

  1. Vilket jätte fint alster du har gjort :) tack för du är med och tävlar hos Pion, Dt- Johanna "pojjo"

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

      Slett
  2. Vilket jättefint kort :-) Mycket vackert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helena :-) Hyggelig å høre. Klem fra meg.

      Slett
  3. Vilket vackert kort du gjort Cathrine! Tack för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk! Dere lager de vakreste mønsterark som finnes <3 Det er en fryd :-) Klem!

      Slett
  4. Everything about this card is beautiful! I love the design!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Tara! I really appreciate your kind words <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)