mandag 5. oktober 2015

Til en liten nyfødt gutt.

Hei!

Ei god venninne av meg ble mamma til et lite nurk for litt siden. Jeg måtte selvsagt lage kort og sende en liten gave til den nydelige gutten. Det er dette kortet jeg skal vise dere idag.

Jeg elsker Stempelgledes stempel, og Vintage Baby platen har noen av de vakreste stempel som fins.
Da jeg skulle lage dette kortet viste jeg at jeg ville bruke en av motivene herfra.







Ellers har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, blomster fra Wild Orcid Craft og dies fra Prima og Marianne design.

Takk for titten :-)

Kreativ klem fra Cathrine.


9 kommentarer:

  1. It's gorgeous and so sweet, I've got one question what kind of doily did you used!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Astrid! Thank you for your sweet words! I really appreciate it :-) The doilie is a die from Prima. I think it's difficult to find them, so I don't know where you can by them :-(

      Love from Cathrine

      Slett
  2. Nydelig kort, så fint sammensatt som vanlig :) Skjønner godt du liker stemplene fra stempelglede, nydelige er di ❤

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susanne! Hyggelig at du besøker meg :-) Klem fra Cathrine

      Slett
  3. Nydelig kort, så fint sammensatt som vanlig :) Skjønner godt du liker stemplene fra stempelglede, nydelige er di ❤

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Tusen takk Kari! Og takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til meg :-)

      Slett
  5. This is so lovely, love the way you arranged the flowers!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Astrid! Thank you so much for your kind words! I really appreciate it :-) Love from Cathrine

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)