lørdag 31. januar 2015

Gratulasjonskort # DT TreL

Hei!

I dag har jeg et enkelt gratulasjonskort å vise dere her i bloggen. Blomsterstemplet er fra Deep Red og heter Flower Blossom. Tekststemplet jeg har brukt på dette kortet er fra Papirdesign.
Kantene er rufset og svertet med Distress Ink- Walnut stain. Ellers har jeg brukt dies fra Marianne Design og Spellbinders. Halvperlene er fra Storyteller. Kortet har også fått en omgang med mist fra Tattered Angels som heter Dazzling Diamonds. Her og der har jeg påført embossingpulver fra Stampendous som heter Frantage- Shabby white embossing enamel.



Håper dere lar dere inspirere :-)

Riktig god helg til dere alle!

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)