fredag 19. desember 2014

Juleklem!

Hei alle sammen!

Da var det blitt helg igjen! Faktisk den siste adventshelgen før julaften. Tenk så fort desember går... Det er nesten julekvelden på kjærringa her i heimen. Det råder lett kaos, men det skal det kanskje gjøre nå like før jul. Det trøster i allefall jeg meg med :-) I dag har jeg laget massevis av konfekt, og spist meg relativt kvalm også :-D

Jeg tenkte å vise dere et av bidragene mine til "Ett Trykk's" julenummer. Min oppgave var å lage noe lilla. Det er faktisk ikke enkelt å finne lilla juleark... I allefall ikke i mars/april da jeg ble spurt om å være med ;-) Etter litt leting på nett fant jeg kjempefine lilla ark fra Kaboks. Det er disse jeg har brukt her. Jeg har brukt dies fra Sizzix/ Tim Holtz for å lage kanten på posen.


Bildet, den smale blonden og snøkrystallene er fra Papirdesign. Snøkrystallene er i chipboard, og er embosset. Ellers er engelen fra Prima, blomsten fra Wild Orcid Craft og chipboard-rammen er fra The Dusty Attic. Juleklemstemplet er fra Papirdesign.


Posen er bygd opp med masse lag. Foruten om mønsterark og kraftkartong, har jeg et lag med bølgepapp, kakeserviett, osteklut, seambinding bånd, fjær og en gammel bokside.
 Tekststemplet er fra Papirdesign.


Håper dere har ei flott adventstid, og at dere tar dere tid til scrapping. Det gjør jeg mellom slagene, og nyter det i fulle drag :-)

Sender dere en stor kreativ klem!

Hilsen Cathrine.

4 kommentarer:

  1. Så nydelg og stemningsfullt. Digger fjär og fine Sizzix-detaljer! Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sizzix er en stor favoritt Bente! Musikk i dine ører ;-) Klem tilbake!

      Slett
  2. Svar
    1. Tusen takk Gitte! Riktig god jul til deg :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)