søndag 1. desember 2013

Desemberutfordring hos Papirdesign!


Hei alle sammen!

Papirdesigns blogg har vi fokus på julegaveinnpakking og gavelapper, så vi har laget en desemberutfordring til dere. Gå inn på bloggen og bli med :-)

Det er også julekalender hos Papirdesign;

Hver dag vil de som kommenterer i bloggpostene våre bli med på trekningen av en premie, og på julaften trekker vi en heldig vinner av en større premie blant alle som har kommentert i førjulstiden.
--------
We have a challange at Papirdesigns blog, so come visit us for more information :-)
This is my contribution. 

Til desemberutfordringen har jeg valgt å julepynte en flaske og et glass som jeg kan ha noe godt i og gi bort til jul. 





Produktliste:

Washitape
Alfabetstickers- Rød
Halvperler- Rød
Stempel "Tag"
PD- Julehilsen Sjokoladedrøm
PD- Naturlig Strie

Jeg har også laget en liten mappe med plass til et kort inni.




Produktliste:

Små roser
Små blomster
Julestjerner med gule bær
Blad
Buttons, Jul-Rød
Stempel; "Må ikke åpnes", "Fredfull juletid" og "Tag"
PD Julehilsen- Gledelig jul,  Julestjerner og Kalender

Bli med på utfordringen da vel :-)

Ha en herlig 1. søndag i advent alle sammen!

Stor klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)