fredag 4. oktober 2013

Julekort, DT-bidrag for Papirdesign


Hei!

Cathrine her, for å vise dere enda mere av Papirdesigns juleark. Med så mye fint er det vanskelig å la vær å lage julekort flere måneder før jul ;-)

Julearkene er laget slik at man nødvendigvis ikke behøver å lage julekort eller LOer av dem. Flere av baksidene er nøytrale, og det liker jeg! Det gjør dem svært anvendelige året rundt :-) 

Kortet er laget slik at motivet ligger under ei ramme. Det kommer kanskje ikke så godt fram på bildene. For å heve rammen litt ut fra selve bakgrunnen har jeg bruk Papirdesigns store 3D- puter.





PD Julehilsen - Vinterbarn
PD Julehilsen - Nostalgisk jul
Halvperler - Brun
Stempel (både utenpå og inni) - Fredfull juletid
Store og små roser
Bildeark - Jul
Blonder
3D- puter

Håper dere også får lyst til å begynne å lage julekort. Ha ei flott helg alle sammen!

Kreativ klem fra Cathrine.

1 kommentar:

  1. Lovely project!
    You may want to check this DT call :)
    http://inkido.blogspot.ca/2013/11/inkido-papercraft-scandinavia-2014-dt.html

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)