lørdag 21. april 2012

Enda et babykort

Hei alle sammen og god lørdag :-)

Tenkte å vise dere et kort jeg har laget til en nyfødt jentebaby. Koselig med baby og rosa <3<3<3 Inkido's papirer er så vakre og sarte. Det kan jeg godt like :-) Kortet er satt sammen av et stort kort og et lite kort. Artig med lag på lag synes jeg.






Til dette kortet har jeg brukt stempel fra Stempelglede. Elsker stemplene som kommer der fra! Nydelige, rett og slett. Blomstene er fra Storyteller og Prima. Perlegreinene er fra Storyteller. De har jeg klippet opp for å tilpasse de med resten av pynten. Hele greiner blir litt voldsomt til dette synes jeg. Enkeltperlene er Papirdesign sine. Har brukt kant-utstanser fra Martha Stewart.

Ønsker dere alle ei kreativ og god helg!

Klem fra Cathrine, som blir så glad for besøk på bloggen min :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)