tirsdag 1. november 2011

Designerbidrag


Et Julekort


Fikk noen vakre juleark fra Inkido av Linda på TreL. Kjenner at jeg gleder meg til jul :-) 















Utstyrslista mi ser slik ut;

  • Mønsterark fra Inkido; Christmas Wishes/Northpole Express og Forever Christmas/Jinglebells
  • Bildet av jentene er klippet ut fra et av arkene :-)
  • Bazzilkartong
  • Blomst, krysantemum fra Papirdesign
  • Blomster fra TreL
  • Pyntebær
  • Primablad; Splendor Leaves/winter. Nydelige blad i ulik utførelse. Bladene er hvite med glitter på. Jeg ville de skulle være grønne, så jeg blandet Distress ink Pealed paint, vann og Perfect pearls-gold, og sprayet bladene med denne blandingen
  • Det grønne anhenget er fra et gammelt smykke
  • Archival Ink, Black
  • Stempel fra Stempelglede; Vintage Christmas
  • Alle kantene er svertet med Distress ink, Walnutstain
  • Martha Stewart punch


Jeg elsker å skrape rundt kantene på de ulike panelene! På dette kortet har jeg brukt en Egde scraper fra MM og neglene mine for å lage litt "utoverbøy". (Og, ja, neglene mine ser ikke ut... hihihi)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint julekort!! Det er så utrulig masse fine julepapirer no.

    Har for øvrig samme problemer med neglene. Finner aldri igjen kantskrapa i rotet mitt når eg trenger den og da går det utover negler... Neglefiler er også flittig i bruk.

    SvarSlett
  2. Åhhh så herlig at du er blitt DT for TreL, fineste flinkeste jenta! Vel fortjent♥ Du lager de lekreste herligheter, klem!

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)