lørdag 25. april 2015

Follow your heart #DT- Stempelglede

Hi scrappers!

This is my latest card made with a text stamp from Stempelgledes stamp sheet called


D7K_8381

D7K_8384

D7K_8388

D7K_8391

D7K_8390

For this card i also used papers from Pion, flowers from Papirdesign and Wild Orcid Craft, laces and dies from Sizzix/Prima.

Hope you got inspired :-)

Hugs from Cathrine

Cathrine_Signatur

fredag 24. april 2015

Play, laugh, dream #DT-TreL

Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere et mixed mediakort. Ikke så ofte jeg lager dette, men fikk plutselig superlyst til å kjøre på med spray, maling og pasta. Bakgrunnen på kortet har jeg laget ved hjelp av ulike medier. Mønsterarkene er fra Prima. Denne serien er ikke ny, men jeg elsker vintage looken på disse! Synes de passet perfekt til bakgrunnen min. Blomstene er også fra Prima.







Produkter:

Ulike sjablonger. Rikt utvalg på Trel
Studio- Ranger- Charcoal black
Dylusions og Glimmer mist spray


Håper dere også fikk lyst til å finne fram maling og stensiler. Jeg syntes i allefall det var kjempegøy!

Riktig god helg alle sammen!

Klem fra Cathrine.

lørdag 18. april 2015

Jentekonfirmant

Heisann!

Det har endelig blitt fredag, og det er min tur til å vise dere mitt siste Papirdesignprosjekt. Jeg har laget et konfirmasjonskort med de lekre arkene fra "Hell og lykke" serien. Fargene passer meg helt perfekt! Rosa og lilla ;-)





Produktliste:

Ark: PD 15998 Velkommen til deg
PD 15999 Ung og stilig
Stempel: PD 13788 Bakgrunner 
PD 14960 Til henne
Klippeark: PD 14901 Vakre damer
Søte blomster
Store og små roser
Gardenia
Blonder fra hvit blondepakke
Halvperler

Håper dere ble inspirert til å kose dere i helga med scrapping :-)

God kreativ helg!







onsdag 15. april 2015

You are beautiful #DT Stempelglede

Heisann!

Det våres, til og med her nord, og jeg nyter sola som sånn smått begynner å varme. Når jeg sitter på scrapperommet mitt og ser utover kjenner jeg at jeg gleder meg ekstra til ordentlig sol og sommer :-) 

I dag skal jeg vise dere et kort jeg har laget med et av mine favoritt tekststempel fra Stempelglede hentet fra stempelplaten "Follow your heart". Det er nydelig både med norsk og engelsk tekst.  Til bakgrunns stempling er jeg begeistret for håndskriftstemplet på "Post Card from Paris" platen. Jeg liker også godt å pynte med frimerkestemplet fra samme plate. Synes det er så fint å putte innimellom alt stæsj og stas ;-)

D7K_8312

D7K_8314

D7K_8316

D7K_8320

D7K_8325

D7K_8319

 Ellers har jeg brukt mønsterark fra Pion, diverse blomster fra Papirdesign og Wild Orcid Craft, blonder, bit av en hekleduk, osteklut, glassperler, dies fra Sizzix/Prima, splittbinders fra Memories, diverse sprayer og gesso. 

Håper dere lar dere inspirere!

Stor kreativ klem fra Cathrine

Cathrine_StempelgledeDT_200px

New challenge at Cardabilities!

Hi Crafters!


Cardabilities has another challenge for you! 

This is the sketch, made by lovely Karan, and we can't wait to se your interpretation.



This time the sponsor is


and if you win this challenge you get a
 20$ gift sertificat to use in their store online! 
How great isn't that!?! 
They have a huge amount of dies in their store, so please visit them an have a look. I'm sure you'll find something you like! I know I did ;-)


You can find their blog with lot's of inspiration here. They have a Facebook site as well.

Now I would love to show you my take on this sketch. (Prepare your self for lots of pictures!)








For this card I've used gorgeous papers from Pion, flowers from Wild Orchid Craft,
dies from Sizzix/Prima and Wild Rose Studio. The resin angel and frame is from Kort&Godt.


We would be super happy if you will follow Cardabilities blog or like Cardabilities on Facebook!
And of course if you choose to follow my blog I will jump of joy :-)

Hope to see your card on this challenge! Come and play with us :-)
Good luck everyone!

Hugs and love from Cathrine.



fredag 10. april 2015

Gavekort #DT TreL

Johooo! Endelig fredag :-) Prøv å gjett hva jeg skal gjøre hele helga!? Jeg skal scrappe! Wiiiiiii
Det er Helgetreff i Bodø, så snart er det bare å pakke sakene og komme seg avgårde.  Gleder meg som en unge!
Mens jeg har ventet på treffet har jeg scrappet litt for bloggen til TreL. I dag skal jeg vise dere et gavekort som er spennende å åpne, og ikke minst enkelt å lage. Denne tutorialen fant jeg på You tube, og fikk umiddelbart lyst til å prøve meg. HER er linken til kortet.
Det som er så kult med kortet og som desverre ikke kommer fram her er at "innmaten" inne i kortet sklir opp når man åpner frontpanelet. Kult, ikke sant?



Her er det plass til et gavekort.



Her er liste over produktene jeg har brukt til dette kortet:


Blomster: Prima og Papirdesign
Pynt: Kort&Godt- Resin

Ønsker dere alle en super helg!

Kreativ klem fra Cathrine.

mandag 30. mars 2015

New challenge at Cardabilities!

Hi Scrappers!

Another sketch is ready for you at Cardabilities! And this is a beauty!


Our sponsor this time is Sami Stamps! They have the sweetest digistamps you can imagine! And if you win this challenge you can choose some of their stamps. More info about the prize? Visit Cardabilities blog :-)


This is how I chose to solve the gorgeous sketch made by Karan Gerber, owner of Cardabilities blog!
I have a lot of pics for you this time ;-)










The lovely butterfly on my card is made from a Sami Stamps digistamp. You can visit their blog to watch more lovely stamps, or follow them on Facebook.

Other products used on this card: Papers from Maja Design, resin frame from Prima, flowers from Wild Orcid Craft, dies from Sizzix/Prima and egdepunch from Martha Stewart.

Visit Cardabilities and find out more about our rules if you want to participate on our challenge.
We'll be trilled if you want to follow us on the blog or on Facebook.

I hope to see your contribution on this sketch soon.
Come and play along :-)

Love from Cathrine.