fredag 6. juli 2018

Bryllupskort


Hei alle sammen!

I papirdesignbloggen har vi en Sommerutfordring. Den lyder som følger;

BRETTETEKNIKK
Vi ønsker å se papirprosjekter hvor dere har brukt en eller flere bretteteknikker. Det kan være at prosjektet i seg selv er laget med en bretteteknikk, at noe av pynten er laget med en bretteteknikk eller noe helt annet nytt og spennende som vi aldri har sett før! Her er det bare å brette i vei, enkle bretteteknikker til avanserte! Skriv gjerne hvilken teknikk dere har brukt.

Her er mitt bidrag.





Håper dere likte kortet mitt, og ble inspirert til å brette noe lekkert til utfordringen vår!


Produkter: 
Ark:
Stempel: 
Dies:
Blomster:
Annet:

Ønsker dere alle ei flott helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)