søndag 13. mai 2018

Et kort til flere anledninger

Hei!

Jeg lager ofte kort som ikke har tekst. Jeg har funnet ut at disse kortene kan brukes til flere anledninger, og blir ikke knyttet til bursdagsgratulasjoner, konfirmasjoner osv, men kan brukes til det meste.

Her har jeg brukt lekre papirer og utklippsbilde fra Pion Design. Blomsten er fra Prima. Har hatt disse liggende lenge, men fant ut at denne passet godt her. Kortet har mange lag, men er enkelt pyntet.




Kortet ble publisert i Ett Trykk.

Ønsker dere en flott dag!

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)